info@detsky-eshop.cz
ÚVOD
O NÁS
AKTUALITY
KONTAKTY
VŠE O NÁKUPU
VELKOOBCHOD
0
V košíku máte
0 položek za 0 Kč
Kontaktujte prodejde
Nacházíte se: Úvod / Poradna
zpět

Poradna

Na této stránce Vám přinášíme částé dotazy a naše odpovědi. V případě, že chcete položit vlastní dotaz napište nám ho na e-mail info@detsky-eshop.cz. Děkujeme.

 

 

Dotaz:

Zakoupil jsem u Vás postýlku Edík 180x80 cm. Potřeboval bych kratší zábranu namontovat na druhou stranu. je to možné ?

Odpověď:

Ano, u všech týpů postýlek Edík, Mono, Miki, Loco je tato možnost. Již z výroby jsou na každé straně navrtány otvory pro oboustrannou montáž bariérky.

 


Dotaz:

Lze u luxusní sady 15 dílů nasadit baldachýn i na šířku postele ?

Odpověď:

Ano, baldachýny jsou ušity tak, aby je bylo možno nasadit jak na šířku, tak na délku postýlky.

 


Dotaz:

U vámi nabízené luxusní sady 15 dílů od výrobce Milpo je na obrázku vyfocena postýlka. Ta asi není součástí té sady, že?

Odpověď:

Ne, tato postýlka není součástí sady, je to jednoznačně popsáno v poise tohoto produktu. samostatné postýlky naleznete v sekci dětská postýlka.

 


Dotaz:

Je na Vašem ešopu doprava zdarma ?

Odpověď:

Ano, při nákupu nad 5.000,- Kč je doprava po celé ČR zdarma.

 


Dotaz:

Chcela som sa iba spítať, či dopravujetě aj na Slovensko

Odpověď:

Bohužel, zatím ne. Ale je to v plánu.

 


Dotaz:

Chtěl bych s zeptat, jestli prodáváte i na splátky.

Odpověď:

Tato služba bude zprovozněna během počátku tohoto roku. Splátkovat půjde vše od 3.000,- Kč výše. na menší nákupy to bohužel nepůjde.

 


Dotaz:

Je u kočárku Raptor trojkombinace v ceně i autosedačka ?

Odpověď:

Ano, je tam vše co je uvedeno v popisu, tedy i taška na řídítka, nánožníky, pláštěnka na kočárek, moskytiéra.

 


Dotaz:

Co znamená to, že je napsáno " doručení zboží do 48 hodin od odeslání"

Odpověď:

Každý produkt má na našem ešopu svoji dostupnost. Ta se liší v rozmezí od skladem až po 30 dní. Termín " doručení do 48 hodin od odeslání znamená to, že kurýrní společnosti nám doručují zboží po celé ČR nejdéle do 48 od jeho odeslání. Zpravidla to ale bývá jen 24 hodin.

 


Dotaz:

Dobrý den, doručí mi spediční společnost i kompletní patrovou postel?

Odpověď:

Ano, je to možné, ale v tomto případě, bych vzhledem k rozměrnosti a váze zásilky, bych raději zvolil nabízenou mažnost dopravy naším soukromým kurýrem za stejných finančních podmínek.

 


Dotaz:

Dobrý večer, jsou součástí postelí i rošty?

Odpověď:

Dobrý den, u nás jsou rošty vždy součástí námi nabízených postelí.

 



Dotaz:

Dobrý den, je dětská postel Bobík skladem?

Odpověď:

Dobrý večer, až 90% námi nabízeného sortimentu máme skladem, tudíž ihned k odeslání.

 



Dotaz:

Pokud mi nesedne velikost, je možné zboží vyměnit?

Odpověď:

Samozřejmě i tuto variantu nabízíme, ovšem za Vámi uhrazené další poštovné, dle zákona.

 



Dotaz:

Dobrý večer, mohu si zboží někdě prohlédnout, popř. ihned zakoupit?

Odpověď:

Dobrý večer. Samozřejmě nabízíme variantu návštěvy našeho skladu a případný okamžitý odběr. Tato varianta po předchozí tel. domluvě.




zpět nahoru tisk
facebook
Všechna práva vyhrazena detsky-eshop.cz, 2012, Vyrobilo studio Eline
porovnej.netpartneři